Eerste break in Baltimore

22 juni 2017 - Baltimore, Maryland, Verenigde Staten

Yes!! De eerste break!! Alle campers naar huis, camp schoon gemaakt en op naar Baltimore!!!
Onderweg in de van nog even geslapen en wakker worden vlak voordat we de stad in reden... waaauuwww!! Een grijns van oor tot oor op mijn gezicht. Dit ziet er zo vet uit en ik heb er zo veel zin in!! Eindelijk echt het gevoel dat ik in Amerika ben.

Eenmaal het busje geparkeerd gaan Kim en ik op zoek naar ons hotel, wat uiteindelijk om de hoek van het hotel waar de rest verblijfd zit. Inchecken, spullen droppen en op verkenningstocht door Baltimore, eens zien wat we morgen kunnen doen.
Rond etenstijd maar eens op zoek naar een restaurant om te gaan eten; het Hardrock café :). Kim en ik allebei lekker zitten smullen van een hamburger, dat mag nu wel aangezien we de meeste maaltijden leven van de saladbar.
Na het eten nog gezellig rondgelopen met een groepje van kamp en daarna lekker naar bed. Een echt bed met een dik matras!!! Hemels!!

De volgende dag heerlijk uitgeslapen en om half twaalf gebruncht bij de Starbucks, want we konden tot 9u ontbijten in het hotel en aangezien we pas half 10 wakker werden....

Ontbijt achter de kiezen en weer rondstruinen door Baltimore. Eerst de anderen van camp opgezocht om te zien wat zij wilden gaan doen. Niets wat Kim en ik wilden, want wij wilden het World Trade Center op en zij niet. Prima! Dan gaan we met z'n tweeën.
Eenmaal boven stappen we uit de lift met een geweldig uitzicht! We kijken onze ogen uit. Dit is zo mooi!!
Na dik een uur daar boven rond te hebben gelopen en zitten genieten van het uitzicht maar weer naar beneden gegaan en een bezoekje gebracht aan Barns&Nobles. Een mega grote boek winkel waar ze ook een afdeling hebben met alleen maar vinyl platen. Ik voel me als een kind in een snoepwinkel, maar ik durf niks mee te nemen, bang dat het onderweg breekt.

Later wilden we naar het aquarium, maar $40 voor een ticket vonden we toch wel een beetje veel. In plaats daarvan hebben we met een paar andere meiden rondgelopen en met een grotere groep gezellig uit eten gegaan voor het avondeten.

Die avond op tijd terug gegaan maar het hotel en opnieuw genoten van een heerlijke douche en weer ons heerlijke bed voor de laatste nacht.

En nu vanochtend uitgecheckt, onze tassen achter de balie achter gelaten en weer heerlijk ontbeten bij de Starbucks, omdat we weer heerlijk hebben uitgeslapen. Vanmiddag om 3u vertrekken we weer en maken we een tussenstop bij walmart of een outlet centrum... we zullen zien.
Deze break was in ieder geval even heerlijk en heb er geweldig van genoten!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mama:
    22 juni 2017
    Hoi lieverd, die 2 dagen zijn voorbij gevlogen, maar wel heerlijk bijgeslapen lekker hoor! En wat een mooie foto's. Stijn is helemaal jaloers op die grote rij vinyl platen. Meenemen tussen je kleding in je koffer? Nog veel plezier bij de Wal-Mart of outlet, wat het ook gaat worden. Veel plezier met de nieuwe groep. Liefs
  2. Tante mam:
    22 juni 2017
    Hi skattie, wat heerlijk zeg 2 dagen bijkomen. Lekker uitslapen in een goed bed en dan naar Starbucks. De foto's zijn gaaf. Oooo de outlet leukleuk misschien hebben ze wel heeeellll leuke slippertjes haha. Geniet er van lieverd knuffels vanuit warm Nederland ook van oom Wim en Melissa xxx
  3. Nicole:
    23 juni 2017
    Hoi Nouk, wat een lekkere break was dat! Goed uitgerust, leuke dingen gedaan, even alleen maar verantwoordelijk voor jezelf! Goede mix zo tussen de week met de campers en ontspanning. En lief dat je ons op deze manier laat mee genieten. Have fun!!!! Dikke kus
  4. Tante Ellen:
    24 juni 2017
    "Good morning Baltimore, Every day's like an open door
    Every night is a fantasy, Every sound's like a symphony" (uit Hairspray the musical)
    Hello schat! Wat een belevenissen zo de eerste 2 weken en super tof dat je tussen de kampweken door op pad kunt om te gaan sightseeen en relaxen. Baltimore is een mega grote stad en genoeg te zien voor een volgende keer. The National Great Blacks in Wax Museum lijkt me super interessant en ik zag ook nog wat boeiende walking tours voorbij komen. Google is your friend, dus daar kom je vast wel uit.
    Leuke en succesvolle volgende kampweek gewenst, waarbij 'alles' mogelijk een beetje meer op routine gaat. Zet m op en enjoy to the max!
    Dikke kus van ons drietjes Down Under, HEM x
  5. Oma Els en opa Aad.:
    24 juni 2017
    Hoi Anouk
    Wat heerlijk zo n paar dagen er tussenuit. Opa z,n hand is na de operatie 1kg zwaarder,maar alles is verder ok.Woensdag as naar ziekenhuis dan wordt verband verschoond daarna fysio.
    Gelukkig wordt het nu koeler.
    Midweek naar Eerbeek was erg leuk.
    Veel liefs en succes opa en oma.
  6. Joost:
    27 juni 2017
    een mooie start. Goed om te lezen hoe al je competenties van pas zijn, en alles op zijn plaats lijkt te vallen. Een leuke leerzame periode toegewenst.