Halverwege de zomer!!

22 juli 2018 - Sabillasville, Verenigde Staten

Alweer halverwege de zomer! Wat gaat dat toch weer snel. We zijn inmiddels alweer halverwege de 12 dagen sessie en daarmee is dat de laatste volwassen sessie van deze zomer. Ik heb vorige sessie een super leuke cabin gehad (2 drama queens en daar mee boytrouble, maar daar doen we het dan maar mee ;P). En deze sessie is lichamelijk wat zwaarder, omdat we drie dames in een rolstoel hebben, waarvan er 2 niet kunnen staan en dus getild moeten worden, maar ze zijn niet zo heel zwaar (vind ik) dus het is te doen. En de campers zijn echt schatten en een paar hebben en zeer aanstekelijke lach, dus we lachen wel iedere dag!

Volwassen sessie betekenen ook uitstapjes!!! Vorige sessie ben ik naar de cookout (bbq picknick) en een honkbal wedstrijd geweest. Mijn eerste honkbal wedstrijd!!! Ookal ken ik de regels niet bepaald en moest ik tussen het kijken door natuurlijk ook voor 2 campers zorgen, maar toch heb ik er van genoten en vond ik het super leuk om naar te kijken!

Deze sessie ben ik naar medieval times geweest (een soort middeleeuwse paardenshow met lunch, zoek maar op op internet ;)) wat best leuk was om te zien! Een paar dagen terug ben ik wezen zeilen. Gut wat heb ik daar van genoten! Ik had maar een camper bij me, in een rolstoel, maar zij vermaakte zichzelf prima op de boot, waardoor ik er weinig zorg aan had. De laatste keer dat ik zo lang (minstens 4u) ben wezen zeilen is denk ik dat ik nog bij de scouting zat, wat dus zo'n 7 jaar geleden is. Ik wilde niet dat dat tripje eindigde, heerlijk op het water, perfect weer (meer wind had gemogen), leuke mensen, dus beter kan niet! Ook ben ik vandaag wezen tuben. Oftewel, in zo'n opblaasband lekker dobberend de rivier af. En wanneer je een camper bij je hebt die compleet zelfstandig is en goed kan zwemmen, is het voor jezelf ook zeer relaxent. Dit was de 1e keer dat ik het had gedaan en ik zou het zeker vaker doen! De omgeving was ook erg mooi en het water was niet al te koud, perfect dus!

Afgelopen break (3e break) ben ik naar Ocean city geweest. Lekker op het strand liggen, niks doen, met m'n voeten in de zee om af te koelen en een bak fruit voor m'n neus, wat wil ik nog meer!? Een van de meiden in de groep waar ik mee was had een bak krab gehaald, dus heb ik het toch maar eens geproeft; en zo slecht is het nog niet eens! Maar het idee dat ik zo'n krab moet ontleden vind ik nog steeds niet zo plezierig, haha. En tja, bij het strand hoort ook veel zon en hoe veel zonnebrand (factor 50!!!!) ik ook op smeer, ik verbrand natuurlijk nog steeds. Dit keer zat het op zo'n onhandige plek op m'n rug qua kleding, dat door het schuren van m'n kleding tegen de verbrandde huid er blaren zijn onstaan (lekker hoor!). Maar genoeg aftersun en afdekken heeft geholpen en ik ben nu lekker aan het vervellen (whoops!). Maar nog lang niet zo erg als andere counselors op camp, haha!

Dat was het voor zo ver wel weer denk ik, volgens mij is iedereen weer up-to-date! Deze sessie loopt nog tot de 27e en dan gaat de 4e break van start! Wat betekend; BEYONCE CONCERT!!!! Het hotel is geboekt (vlak bij het pentagon, hoe beveiligd wil je zitten...) en de excitement zit er in! Laat de 4e break maar komen!!

1. Nicole:
    23 juli 2018
    Hi liefje, wat een lekker zonnig verhaal! Klinkt alsof je je weer prima vermaakt. En wat een vooruitzicht na dit kamp! Alvast veel plezier bij Beyonce!!!
    Veel liefs van ons.
    Xxx Nicole
  2. Ome Han, tante Ellen en Manon:
    23 juli 2018
    Hey Anouk, happy campers happy leiding. Goed bezig daar! Geniet van het Beyonce concert....guess what wij gaan komende vrijdag naar Pink in de RodLaverArena (bekend van AU open tennis). Swingen maar.
    Liefs van ons drietjes Down Under xxx
  3. Opa en Oma Weber:
    23 juli 2018
    Hoi Anouk Dank je wel voor het gezellige briefje dat je stuurde

altijd gezellig iets van jou te lezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.

Hier gaat het goed prachtig weer, we hebben een mooie vakantie gehad in Frankrijk

dus daar kunnen we een poosje op teren.

Heelveel liefs en dikke knuffels Opa en Oma xx
  4. Papa:
    Hoi Schattie,
    Leuk verhaal weer. Vooral blijven genieten!!!
    Paps
  5. Mama:
    Hoi lieverd,

heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Altijd fijn een paar campers te hebben die toch behoorlijk zelfstandig zijn, dan kan jij ook lekker genieten :). En jij bent natuurlijk wel andere gewichten gewend bij de Merwebolder, dus jij vindt al snel iemand licht van gewicht :). Nog een paar dagen camp en dan heerlijk genieten van het concert van Beyoncé. Hoe gaaf is dat!! Lieverd, have fun en blijf inderdaad lekker genieten. Love you xxx
  6. Oma Els en opa Aad.:
    24 juli 2018
    Hoi lieverd.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt.Het is wel afwisselend he.En dan straks dat concert van Beijonce.WOW!! Hier in Nederland waren de concerten snel uitverkocht en er waren heel enthousiaste recensies.
    Het is hier nu ook 33 gr.Op het balkon is het s'morgens lekker koel tot ca 1uur.
    Veel liefs en dikke kus van oma en opa.
  7. Tante mam:
    24 juli 2018
    Hi lieverd, wat gaat de tijd snel 😱 alweer halverwege. Heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt 👍 Lekker genieten en Beyonce woepie🎶🎶🎶 🎉🎉 helemaal te gek. Doe je haar de groetjes van mij. Dikke knuffels van ons allemaal 💋💕