Laatste paar weekjes en afsluiting kamp!

19 augustus 2017 - Sabillasville, Verenigde Staten

Oeps! Alweer veel te lang niks gepost!! Wat heb ik in de tussentijd allemaal uitgespookt?? De familie zal dat wel gehoord hebben van mams haha.

De laatste paar sessies waren geweldig!! Vooral de volwassenen vond ik leuk, zo relaxt, meer tijd en weinig verplichtingen voor zowel campers als staff.
Zo doen de volwassenen 3 activiteiten op een dag (inclusief avondprogramma), waar jongeren en alle leeftijden 7 activiteiten op een dag doen! Ook kan je met de volwassenen veel meer een gesprek voeren en rennen ze tenminste niet giebelend van je weg waardoor je achter ze aan moet (daar heb ik er in sessie 6 twee van gehad.. (hijg... puf...)).

Ook de breaks waren weer geweldig! De derde en de vijfde break heb ik lekker op het strand in oceancity liggen bakken, dat was pas echt ontspannen!!
En de vierde break ben ik met een klein groepje naar New York geweest (alvast een voorproefje voor het reizen). Het was zo gaaf om zo recht op de stad af te rijden!!! En de skyline is prachtig!!
De foto's zal ik hier ook posten!

En dan... na de laatste sessie... inpakken en opruimen maar! We hebben nadat de campers weg gingen de laatste dag gelukkig al heel wat kunnen doen, dus dat scheelde alleen nog maar werk voor de dag daarna.

De 14e hadden we dan ook een final staff banquet. Iedereen mooi gekleed en als diner een traditioneel maryland diner. Oftewel; een tafel vol krab en garnaal.... Gelukkig hadden ze ook andere dingen voor de mensen die niet van vis houden en er waren hele lekkere toetjes!!
Na het avond eten met z'n allen in een kring in de rec-hall (recreatie hal), omdat het buiten goot van de regen en we dus helaas niet rond het kampvuur konden. Hier konden we zeggen wat we wilden en mensen bedanken.
Ohja! Hiervoor kregen we nog ee superlative. Oftewel; een certificatie die zegt "most likely to..." en dan met je naam er onder, maar Emily (de grote baas) zei alleen de most likely to... en wij moesten dan raden wie. Die van mij was "most likely not to have time to play her ukulele" wat helaas ook klopte en iedereen wist natuurlijk dat ik het was!

De volgende dag hebben we alles wat nog over was opgeruimd, koffers gepakt en afscheid genomen. Hier en daar natuurlijk een traan gelaten, maar het had toch ook wel een soort van voldaan gevoel.
Uiteindelijk iedereen de busjes in die verschillende bestemmingen hadden en gaan maar!
Kim en ik zaten in het busje richting White Marsh, zodat we vanuit daar de megabus richting New York konden pakken.

Dag kamp, bedankt voor een geweldige zomer!!! Maar nu... op naar New York!!!

1. Mama:
    19 augustus 2017
    Hoi lieverd, wat een heerlijk verhaal weer. Zo trots op je en wat een geweldige ervaring heb je deze zomer opgedaan. En nu volop genieten van je vrije dagen in New York en Orlando. En Ja, natuurlijk heb ik iedereen op de hoogte gehouden van je avonturen . Ik mis nu alleen de foto's? Love you
  2. Tante mam:
    19 augustus 2017
    Heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt lieverd. Als kers op de taart nu lekker NY & Orlando. Genietengenietengenieten en dat straal je uit. Ily xxx
  3. Ome Han, tante Ellen en Manon:
    19 augustus 2017
    G'day schat, je enthousiasme spettert van het verhaal. Geweldige mooie ervaringen allemaal. Dank je wel voor de tijd nemen om dit te delen, terwijl je nu in NYC ongetwijfelt ook weer van alles en nog wat aan het beleven bent. Kijk er naar uit je over een week of zo te spreken! ? Tot die tijd, lekker blijven genieten van NY en Orlando en voorspoedige terugreis gewenst.
    Liefs van ons drietjes Down Under, xxx
  4. Oma Els en opa Aad.:
    19 augustus 2017
    Wat een geweldige beslissing heb je destijds genomen om naar Amerika te gaan . Dit pakken ze je nooit meer af .Het zal straks wel wennen worden in Nederland, maar dat zal je zeker lukken. Nog een fijne week, dikke knuffels van ons en tot ziens. Goeie reis straks.
  5. Nicole:
    20 augustus 2017
    Wat een heerlijke verhalen heb je toch. Dit wordt op herhaling!!!!! New York heb je ondertussen gehad. Nu nog lekker genieten in Orlando. Dikke kus van ons viertjes xxxx
  6. Oma WEber:
    20 augustus 2017
    Anouk wij wensen je goede reis naar Nederland wij zijn erg benieuwd naar de verhalen van je belevenissen. Nou lieverd tot gauw aan de bel.Liefs Oma en Opa xx