Daar ga ik dan!!

4 juni 2017 - Schiphol, Nederland

Daar zit ik dan... In de auto richting het vliegveld, zenuwachtig te giechelen waar het eigenlijk veel te vroeg voor is. Hoe dichter bij we komen, hoe sterker ik de kriebels in mijn buik voel. Zenuwen en spanning, maar wel gezonde spanning.

Aangekomen op Schiphol stap ik uit, pak mijn bagage en loop met paps, mams en Stijn het vliegveld op met de gedachten; "wow, ga ik dit nou serieus doen!?
Ondertussen loopt papa lol te trappen met Stijn door hem achter te laten op een lopende band, mij kan je opdwijlen!

Eenmaal aangekomen bij de goede incheck balie kijken we of deze stiekem toch al open is, maar helaas, dat gaat ie pas over een uur. Dan maar eerst lekker met zijn vieren ontbijten. Jummie!!

Ontbijt achter de kiezen en weer terug naar de incheck balie waar een rij van hier tot Tokyo staat (nee he!!??). Maar het loopt uiteindelijk snel door dus mijn koffer ligt al snel op de band, op weg naar het ruim van het vliegtuig waar ik straks instap.

Maar nu komt dan echt het afscheid. Iedereen een dikke knuffel en een kus en niet weg zonder met mama een traan te laten. Tot over drie maanden iedereen!!

Vervolgens door de douane en paspoort controle (waar ook lage rijen stonden, maar dat viel uiteindelijk mee). En nu?? Op zoek naar de starbucks en over een half uur naar de gate om vervolgens om 12 uur weg te vliegen. Even uitrusten en wakker worden met een kop koffie.

Tot over drie maande Nederland!!

Xx Anouk

1. Nicole:
    Dag lieve lieve Anouk,

Ik heb het de afgelopen dagen al vaker gezegd, maar geniet en doe het met plezier!

Dikke kus van ons vieren.
  2. Manon:
    4 juni 2017
    Veel succes! Ik weet zeker dat het fantastisch gaat zijn
  3. Tante Ellen:
    4 juni 2017
    Welcome to the US! Have an awesome time, take care and enjoy!
    Lots of love,
    HEM xxx
  4. Marloes:
    4 juni 2017
    Jeej je eerste artikeltje! Nu volhouden meis!
    Nogmaals veel succes en heeeeel veel plezier! Dreams come true! Geniet ervan!!
  5. Opa en Oma Weber:
    Hoi Anouk,
    Nou daar ga je dan, na een lange voorbereiding eindelijk op weg naar Amerika. We blijven je volgen op je blog.
    Goede reis.
  6. Mama:
    4 juni 2017
    Lieve Anouk, je eerste verslag en wat schrijf je leuk. Van wie heb je dat talent? Houd dit bij, veel te leuk voor ons allemaal en straks voor jou zelf ook. Lieve schat, heel veel plezier, geniet ervan
  7. Oma Els en opa Aad.:
    4 juni 2017
    Wat heerlijk zo snel al iets te horen.
    Je schrijft al net zo leuk als mamma.
    Dat kan een mooi boek worden.
    Goede vlucht en ga lekker genieten.
  8. Tante mam:
    4 juni 2017
    Soheeee dat is snel! Je hebt het schrijftalent van je mams :-) Goede vlucht. Dikke kus lieverd xx Have fun!